Facebook

Aktualności



pobierz jako PDF--
download PDF


BIURO SEP - OFERTY PRACY

Biuro Stowarzyszenia Elektryków Polskich poszukuje osób do pracy na stanowiska specjalisty w:

 

  • Dziale Organizacyjno-Marketingowym
  • Dziale Rozwoju Naukowo-Technicznego
  • Sekcji Finansów i Księgowości

oraz

na samodzielne stanowisko specjalisty ds. projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych.

 

 

Do obowiązków Specjalisty w Dziale Organizacyjno-Marketingowym należą m.in.;

 

  • obsługa organizacyjna powierzonych jednostek centralnych (komitety, sekcje, komisje, zespoły),
  • obsługa centralnej Biblioteki i Archiwum SEP,
  • udział w organizowaniu najważniejszych przedsięwzięć SEP oraz uroczystości ogólnopolskich,
  • obsługa organizacyjna powierzonych konkursów,
  • prowadzenie ewidencji regulaminów SEP,
  • udział w przygotowywaniu materiałów na posiedzenia Zarządu Głównego SEP i jego Prezydium,
  • opracowywanie notatek i raportów oraz informacji m.in. na stronę internetową SEP i do newslettera „Tydzień w SEP”,
  • udział w przygotowaniach okresowych sprawozdań,
  • obsługa baz danych,
  • przygotowywanie danych statystycznych i sprawozdawczych,
  • obsługa instytucji szkoleniowych WUP,
  • wykonywanie niezbędnych prac związanych z administrowaniem lokalami SEP (m.in.: wynajem, remonty, zapewnienie porządku, opłaty itp.),
  • zapewnienie podstawowych materiałów firmowych funkcjonujących w Biurze (wizytówki, teczki, firmówki itd.),
  • ewidencjonowanie i przechowywanie umów z dostawcami usług zewnętrznych, nadzór nad ich realizacją,
  • prowadzenie magazynu Biura SEP,
  • prowadzenie ewidencji (księgi) środków trwałych, ewidencji środków trwałych niskiej wartości i wyposażenia,
  • zaopatrzenie materiałowe Biura.

 

 

Do obowiązków Specjalisty w Dziale Rozwoju Naukowo-Technicznego należą m.in.:

 

  • obsługa organizacyjna i techniczna Rady Naukowo–Technicznej oraz jednostek wchodzących w skład Rady,
  • koordynacja opinii do projektów rozporządzeń i zmian ustaw (wysyłanie projektów rozporządzeń do Oddziałów, zestawienie opinii i przesłanie do ustawodawcy),
  • obsługa organizacyjna i techniczna spotkań prezesa SEP i wiceprezesa SEP ds. współpracy z sekcjami i komitetami,
  • prowadzenie korespondencji i współdziałanie z obsługiwanymi jednostkami w zakresie postanowień władz statutowych SEP,
  • czynny udział w przygotowywaniu rocznych i kadencyjnych sprawozdań z działalności obsługiwanych jednostek,
  • udział w organizowaniu wydarzeń centralnych SEP,
  • opracowywanie notatek ze spotkań do Tygodnia w SEP.

 

 

Do obowiązków Specjalisty w Sekcji Finansów i Księgowości SEP należą m.in.;

 

  • dekretowanie i księgowanie dokumentów,
  • comiesięczne bilansowanie obrotów i sald,
  • analiza i uzgadnianie sald rozrachunków oraz egzekwowanie należności,
  • prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, naliczanie amortyzacji,
  • comiesięczne rozliczanie Vat w biurze – przygotowanie plików JPK-VAT,
  • comiesięczna analiza budżetu centralnego,
  • fakturowanie, wystawianie not- uzgodnienia (Biuro SEP),
  • prowadzenie kasy oraz sporządzanie raportów kasowych,
  • prowadzenie spraw ubezpieczeń pracowników w PZU, polisa zdrowotna,
  • współpraca z oddziałami.

 

 

Do obowiązków Specjalisty ds. projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych należą m.in.;

 

  • analiza możliwości finansowania projektów z funduszy zewnętrznych,
  • poszukiwanie programów spójnych ze strategią i kierunkami działania Biura,
  • przygotowywanie i składanie projektów pod kątem zewnętrznych źródeł finansowania: wnioski aplikacyjne, biznes plany, studia wykonalności, itp.,
  • koordynacja działań projektowych z poszczególnymi działami,
  • opracowywanie niezbędnych dokumentów,
  • kompleksowy nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem projektów,
  • przygotowanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów.

Nasze wymagania

  • min. 1-roczne doświadczenie w realizacji projektów, rozliczaniu projektów,
  • wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, mile widziane ukończone studia podyplomowe lub kursy w zakresie funduszy unijnych),
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office: w szczególności Word i Excel),
  • samodzielność i dobra organizacja pracy,
  •  umiejętność pracy w zespole.

 

Oferty kandydatów powinny zawierać życiorys (CV) oraz kopie dokumentów potwierdzających:

 

  • przebieg pracy zawodowej,
  • zdobyte doświadczenie,
  • kwalifikacje zawodowe.

 

W CV należy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.

 

Stowarzyszenie Elektryków Polskich zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

 

Dokumenty należy przesyłać do dnia 31.08.2024 r. (decyduje data otrzymania przez adresata) listem poleconym lub dostarczyć osobiście na adres:

 

Stowarzyszenie Elektryków Polskich

ul. Świętokrzyska 14, III piętro, pok. 332

00-050 Warszawa

 

na kopercie należy dopisać  „Podanie o pracę na stanowisko…”,

 

albo w formie elektronicznej przesyłając na adres sep@sep.com.pl.

 

 

Zgłoszenia niekompletne, niespełniające warunków formalnych oraz przekazane po terminie nie podlegają rozpatrzeniu.

 

 

 

Sekretarz Generalny SEP

/ - / Andrzej Werkowski

 

 

Warszawa, 7.08.2024 r.



Newsletter

Zapisz się za darmo i bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami

z subskrybcji możesz zrezygnować w dowolnej chwili