BIURO SEP - OFERTY PRACY
Biuro Stowarzyszenia Elektryków Polskich poszukuje osób do pracy na stanowiska specjalisty w:
- Dziale Organizacyjno-Marketingowym
- Dziale Rozwoju Naukowo-Technicznego
- Sekcji Finansów i Księgowości
oraz
na samodzielne stanowisko specjalisty ds. projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych.
Do obowiązków Specjalisty w Dziale Organizacyjno-Marketingowym należą m.in.;
- obsługa organizacyjna powierzonych jednostek centralnych (komitety, sekcje, komisje, zespoły),
- obsługa centralnej Biblioteki i Archiwum SEP,
- udział w organizowaniu najważniejszych przedsięwzięć SEP oraz uroczystości ogólnopolskich,
- obsługa organizacyjna powierzonych konkursów,
- prowadzenie ewidencji regulaminów SEP,
- udział w przygotowywaniu materiałów na posiedzenia Zarządu Głównego SEP i jego Prezydium,
- opracowywanie notatek i raportów oraz informacji m.in. na stronę internetową SEP i do newslettera „Tydzień w SEP”,
- udział w przygotowaniach okresowych sprawozdań,
- obsługa baz danych,
- przygotowywanie danych statystycznych i sprawozdawczych,
- obsługa instytucji szkoleniowych WUP,
- wykonywanie niezbędnych prac związanych z administrowaniem lokalami SEP (m.in.: wynajem, remonty, zapewnienie porządku, opłaty itp.),
- zapewnienie podstawowych materiałów firmowych funkcjonujących w Biurze (wizytówki, teczki, firmówki itd.),
- ewidencjonowanie i przechowywanie umów z dostawcami usług zewnętrznych, nadzór nad ich realizacją,
- prowadzenie magazynu Biura SEP,
- prowadzenie ewidencji (księgi) środków trwałych, ewidencji środków trwałych niskiej wartości i wyposażenia,
- zaopatrzenie materiałowe Biura.
Do obowiązków Specjalisty w Dziale Rozwoju Naukowo-Technicznego należą m.in.:
- obsługa organizacyjna i techniczna Rady Naukowo–Technicznej oraz jednostek wchodzących w skład Rady,
- koordynacja opinii do projektów rozporządzeń i zmian ustaw (wysyłanie projektów rozporządzeń do Oddziałów, zestawienie opinii i przesłanie do ustawodawcy),
- obsługa organizacyjna i techniczna spotkań prezesa SEP i wiceprezesa SEP ds. współpracy z sekcjami i komitetami,
- prowadzenie korespondencji i współdziałanie z obsługiwanymi jednostkami w zakresie postanowień władz statutowych SEP,
- czynny udział w przygotowywaniu rocznych i kadencyjnych sprawozdań z działalności obsługiwanych jednostek,
- udział w organizowaniu wydarzeń centralnych SEP,
- opracowywanie notatek ze spotkań do Tygodnia w SEP.
Do obowiązków Specjalisty w Sekcji Finansów i Księgowości SEP należą m.in.;
- dekretowanie i księgowanie dokumentów,
- comiesięczne bilansowanie obrotów i sald,
- analiza i uzgadnianie sald rozrachunków oraz egzekwowanie należności,
- prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, naliczanie amortyzacji,
- comiesięczne rozliczanie Vat w biurze – przygotowanie plików JPK-VAT,
- comiesięczna analiza budżetu centralnego,
- fakturowanie, wystawianie not- uzgodnienia (Biuro SEP),
- prowadzenie kasy oraz sporządzanie raportów kasowych,
- prowadzenie spraw ubezpieczeń pracowników w PZU, polisa zdrowotna,
- współpraca z oddziałami.
Do obowiązków Specjalisty ds. projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych należą m.in.;
- analiza możliwości finansowania projektów z funduszy zewnętrznych,
- poszukiwanie programów spójnych ze strategią i kierunkami działania Biura,
- przygotowywanie i składanie projektów pod kątem zewnętrznych źródeł finansowania: wnioski aplikacyjne, biznes plany, studia wykonalności, itp.,
- koordynacja działań projektowych z poszczególnymi działami,
- opracowywanie niezbędnych dokumentów,
- kompleksowy nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem projektów,
- przygotowanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów.
Nasze wymagania
- min. 1-roczne doświadczenie w realizacji projektów, rozliczaniu projektów,
- wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, mile widziane ukończone studia podyplomowe lub kursy w zakresie funduszy unijnych),
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office: w szczególności Word i Excel),
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferty kandydatów powinny zawierać życiorys (CV) oraz kopie dokumentów potwierdzających:
- przebieg pracy zawodowej,
- zdobyte doświadczenie,
- kwalifikacje zawodowe.
W CV należy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
Stowarzyszenie Elektryków Polskich zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Dokumenty należy przesyłać do dnia 31.08.2024 r. (decyduje data otrzymania przez adresata) listem poleconym lub dostarczyć osobiście na adres:
Stowarzyszenie Elektryków Polskich
ul. Świętokrzyska 14, III piętro, pok. 332
00-050 Warszawa
na kopercie należy dopisać „Podanie o pracę na stanowisko…”,
albo w formie elektronicznej przesyłając na adres sep@sep.com.pl.
Zgłoszenia niekompletne, niespełniające warunków formalnych oraz przekazane po terminie nie podlegają rozpatrzeniu.
Sekretarz Generalny SEP
/ - / Andrzej Werkowski
Warszawa, 7.08.2024 r.